Monday, March 16, 2020

داروی ضد ویروس کرونا

داروی ضد ویروس کرونا

Kaletra) نام دارد، ترکیبی از دو داروی ضد ویروسی. Blacknell، داروی ضد مالاریا را که پیشتر تولید. COVID-نامگذاری شده، از اسید ریبونوکلئیک (RNA). Ribavirin) که برای درمان هپاتیت سی.


داروی ضد ویروس کرونا

SNG0یک فرمول استنشاقی از اینترفرون-بتا است. Gilead Sciences برای درمان بیماری ویروسی ابولا مصرف می‌شود و در حال حاضر کارآزمایی‌های مربوط . Favipiravir یا Avigan. Ab Osterhaus که او نیز درگیر این تحقیق بود ، گفت . HIV جهت درمان ویروس کرونا Corona virus داروی ضد ویروسی است که در داروخانه کلینیک در شهرک الکساندر ، آفریقای جنوبی ، مشاهده می . OMAHA، مقامات روز سه شنبه گفتند که نخستین آزمایش بالینی در ایالات متحده که ممکن است موجب درمان ویروس کرونا شود در نبراسکا انجام می شود و در نهایت 4بیمار . IRCM داروی درمان بیماری مسری ویروس کرونا را کشف کرده باشد. Favilavir در درمان ویروس کرونا. Remaining Time -0:00.


FDA برای تشویق دانشمندان به ساخت داروهای مبارزه با کرونا اعلام کرده است از هرگونه نمونه دارویی ضد ویروس کرونا حمایت می‌کند. HIV به نام لوپیناویر (Lopinavir) و ریتوناویر (Ritonavir) روی بیماران کرونا. Chloroquine Phosphate) تأثیر درمانی خوبی بر بیماران مبتلا به ویروس کرونا (Covid-۱۹) دارد.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts